Första doppet.

Ja, då var första doppet avklarat i år. Vi tyckte att det passade bra med ett bad när det ändå regnade. Sagt och gjort...
Sis och jag kan vara ungefär lika halvtokiga både två. Sis föreslog ett bad och jag hakade på. Hoppade i bikinin, snodde med mig en handu, upp på cykeln och några tramptag så var vi på stranden. Ut på badbryggan och ner för badstegen, det var inte så fasligt kallt i vattnet. Nästan kallare i luften än i vattnet. Det var rätt skönt. Det är sommar, då ska man bada.... Har du badat i år??

Kommentarer
Postat av: Agge

nice! Jag badade faktiskt också idag efter att jag sprungit massa:p kallt men klart skönt!:)

2008-07-06 @ 21:02:09
URL: http://agge44.blogg.se/
Postat av: Pinglan

Jepp jag har badat massor min älskade vän! Senast i helgen låg jag å plaskade... då i en pool ;)

2008-07-09 @ 21:46:59
Postat av: Tobias

Hm nja inte än :). Eller räknas fötterna? Nä men snart så...kanske :)

2008-07-10 @ 18:16:10
Postat av: M.

Agge: Hoppas du badade på riktigt och inte i nån fuskig pool, badkar eller dylikt...



Pinglan: Pool är bara för fuskisar. Räknas knappt.



Tobbe: Fötterna räknas inte - hela kroppen är det som gäller. ;)

2008-07-10 @ 20:13:34
URL: http://gojja.blogg.se/
Postat av: Agge

jaså du tvivlar på mig?;) Jag dök ner i det 16gradiga vattnet! Men det var 14 i luften så de va väl inte så farligt^^

Östersjön var det minsann;)

2008-07-10 @ 21:35:28
URL: http://agge44.blogg.se/
Postat av: Tobias

Vill inte göra dig besviken men det vart inget bada för mig idag trots bra väder :) Jag skäms nästan lite :) Har ingen bra undanflykt på lager heller...jaja imorgon kanske.

2008-07-11 @ 20:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0