Ingen rubrik...

Skånegatan! Ja, visst är det så att det mest troligt blir den nya adressen. Hissen rymmer 6-8 personer. Våningen är nummer 6. Den stor balkongen kommer ha morgonsol och den lilla balkongen kvälls sol. Det var inte någon översig fin lägenhet enligt min värdering men den är fullt duglig åt oss. Den ligger ju central! Lovely. En annan bra sak är att vi får göra vad vi vill i den. Wiiiiho. Men vad får vi för det? Inte nåt antar jag. Vi vinner ju inget på att renovera och mysa till den, för den är ju inte vår.

Det kommer bli alldeles underbart bra! Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag skulle ju få en AC/DC-biljett av Fredrik när de ska spela på Ullevi i Juni....men frågan är ju vad jag ska med den till när jag lika gärna kan sitta på balkongen och titta :)



Nej då...Fredrik ska ha stort tack för biljetten.

2009-04-17 @ 21:32:11
Postat av: M.

Han är snäll han, Fredrik! Jag tippar dock på att du ser konserten bättre på området men frågan är om du egentligen inte hör musiken bättre hemma på balkongen ;)

2009-04-17 @ 21:38:04
URL: http://gojja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sen är det ju skönt med tvättmaskin och torktumlare i lägenheten, för att inte tala om diskmaskin. Men du kommer fortfarande ha kvar den manuella...utifall liksom :)

2009-04-17 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0