Musik.

Musik är livet, speciellt för min käresta. Idag har jag spånat på lösningar inför midsommar. Mest troligt blir det gotland i midsommar. Söndagen den 21 juni är det AC/DC på Ullev och passande nog går det ett flyg från Visby till Landvetter kl 11 den 21/6. Det innebär att jag får fira midsommar med min andra hälft och han kan gå på konsert i lugn och ro.

Synd att festival och konserter ska vara så dyrt. Den 26-27 är det Metaltown i Frihamnen. Jag tänker skicka min sambo, kanske släpar jag med i ett hörn. Vore ju najs med Volbeat!

Kommentarer
Postat av: Tobias



Jamen det är ju helt fantastiskt bra! Midsommar på Gotland med dig och sen flyg hem till Götet för AC/DC. Det kan inte bli bättre.



Metaltown och West coast riot känns som givna (väntar med spänning på eventuellt fler bandsläpp snart). Volbeat och Opeth är jag taggad på och även danska Pilgrimz verkar intressanta. På West coast riot ska naturligtvis gudarna Social Distortion från Orange County ses och även Pennywise som är gamla favoriter. Ja som sagt musik är livet.

2009-04-22 @ 15:50:15
Postat av: Tobias

Läste på Aftonbladet att Kent ska släppa ny platta :)



Jag är ju lite "Kentskadad" som du vet och apploderade förstås. En konsert med dom i sommar hade ju inte varit helt fel heller eller vad säger du om det? Förmodligen kommer de inte spela nu när de har fullt upp med nya skivan men hoppas kan man ju alltid. En Winnerbäck-spelning går bra det också :)

2009-04-22 @ 15:56:20
Postat av: Sarah

Gå på konsert i LUGN OCH RO?? Whaat!!

Kul med jobbet, nu är det DITT påriktigt. Diggade dock inte din särskrivning på-skrivet ;) Fan vad vi ska hänga i sommar, ni måste komma ner till sandviken och grilla och dricka bärs!

2009-04-22 @ 20:19:07
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: M.

Sarah: Haha. Den slank in utan korrekturläsning. Självklart var det en särskrivning som inte borde varit nån särskrivning. Åtgärdat ;)

2009-04-24 @ 09:29:18
URL: http://gojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0