Personlighet.

Jag är ingen ensamvarg men jag är heller ingen frasmakare. Jag har tid för andra men kan också vara för mig själv ibland. Min extraversion ligger på genomsnittet. Det är sant. Det kan IPIP-NEO intyga.

Jag har ett stark intresse för andras behov och välbefinnande. Jag är trevlig, sympatisk och kooperativ. Med andra ord kan man säga att min agreeableness är hög. Det säger IPIP-NEO iallafall.

Min insikt är hög vilket innebär att jag har satt upp tydliga mål och fullföljer dem med beslutsamhet. Andra ser mig som tillförlitlig och hårt arbetande. Jag gillar IPIP-NEO.

Lugn, ja det är jag. Sammansatt och orubbligt lugn.! Det är sällan jag ragerar med intensiva känslor. Det är tillochmed så att jag håller mig lugn i situationer som andra skulle beskriva som stressande. Det är bedömningen enligt IPIP-NEO.

IPIP-Neo är ett personlighetstest. Jag har gjort det. Jag har fått svar. Kanske är det dessa svar som gynnar min framgång. Alla min intervjuer jag blir kallad till och de jobb jag blivit erbjuden.
Jag är bra. Kanske är jag bäst!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja du ÄR bäst! Det har jag ju sagt hela tiden ;)

2009-04-04 @ 21:06:22
Postat av: M.

Dumt att ta i för mycket vet du ;) Jag kan ju lätt framstå som egoistisk då ;)

2009-04-04 @ 21:11:20
URL: http://gojja.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du är bäst!!

2009-04-04 @ 22:42:30
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

ursäkta en gammal faster, men efter alla dessa år av utbildning så behöver väl inte du några IP o PIP tester, eller vad det nu var, för att veta atrt du är duktig.

2009-04-04 @ 23:20:44
Postat av: M.

Sarah: Tack!



Lisbeth: Alltid kul med kommentarer. Ett personlighetstest är inte detsamma som att man är bra för att man studerat :). Det finns dem som studerat mycket längre och som inte alls visar en bra profil på ett personlighetstest. Sen är det svårt att bedömma vad som är bra och dåligt i ett personlighetstest eftersom olika profiler är bra inom olika områden. ;) Å andra sidan ska man vara lite källkritisk också, detta personlighetstest ligger ute offentligt och det bör inte tas på allt för stort allvar. När det gäller personlighetstester rent generellt så måste de som bedömmer dem vara utbildade och behöriga. :)

2009-04-05 @ 11:04:13
URL: http://gojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0