Hylte...

Snart bär det av till Hylte. Anställningsintervju. Jag känner mig måttligt engagerad idag. För en gångs skull har jag bestämt mig för att inte gå in helhjärtat för nåt. Jag tar det som det kommer och svarar på de frågor jag kan. Skulle frågan om bostad dyka upp så blir jag antagligen tyst. Vet inte ens om jag vill att jobbet skall bli mitt. Hemskt att säga i dessa tider men än har jag ju en liten bit kvar av mina studier och jag vill gärna ha den sista biten - inte långt kvar nu. För min/vår (klassens) del ser det inte ut att vara svårt med jobb när studierna är klara, det vill säga om man har möjligheten att rent geografiskt flytta på sig. Så förhoppningsvis är detta jobb inte avgörande, dessutom är jag ju vidare i rekryteringsprocessen i göteborg och även om det jobbet inte blir mitt vill jag gärna fullfölja processen :). Igår sökte jag nya jobb, Göteborg, Ängelholm och Åstorp. Det är en spännande värld jag lever i. Dessvärre fanns det inga jobb att söka i Luleå, annars hade jag gjort det. 

Malmöaviation är iallafall ett trevlig flygbolag. God service. Nu är mina biljetter för fredagen ordnade och det var utan problem. Skönt. Nu är min största energitjuc Assesment Center, kan de inte bara höra av sig. Jag måste ju faktiskt boka biljett!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lycka till!!

2009-02-25 @ 09:16:09
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: M.

Tackar och bockar. Det kändes faktiskt rätt okej.

2009-02-25 @ 22:17:04
URL: http://gojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0