Racerfart.

Allt går med en rasande fart. Snart sista veckan i skolan. Snart är skolan slut på rikitgt. Det känns overkligt.

Nu är det spurt och jag sitter här med en utredning som skall komma i ordning. Det är tusan inte lätt alla gånger.
Godman. Förvaltare. Socialtjänstlag. Kapitel. Paragrafer. Missbruk. Sjukdom. Läkare. Anhörig. Nätverk. Beslut. Lag om vård av missbrukare. Namn. Adress. Ansökan. Bakgrund. Social situation. Social utredning.... Justja, en social utredning enkligt SoL 11 kap. 1§ var det som skulle upprättas. På banan igen. Nu kör vi....Här skall det hjälpas!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hej!

Jag har inte färdigt någon plan än men det blir inom massage och personlig träning, har ev en idé till som jag inte vill kläcka offentligt som är lite mer unik! :-)

Spännande med företag men vet inte om jag har tid att satsa! Har svårt för att göra saker halvdant!



hur är läget med dig/er? Snart bär dte av! :-)



kram

2009-05-25 @ 16:33:23
URL: http://studentmamman.blogg.se/
Postat av: Malin G

Hej gumman!

Me like you!

Saknade dig i ons em & kväll. Hoppas ni hade trevligt på student och examensfirande!

Hittade dig genom 15åriga tvillingbloggen :-)

Ska nog fixa FB snart

Har lagt till dig i favvisar nu både på datorn och in my heart. Ville bara säga det.

Kram Malin

2009-06-06 @ 18:26:04
Postat av: M.

Maaaalin! Me like U 2. Kul att du hittade hit. Dåligt med update just nu men det kommer mer. ;)

2009-06-22 @ 14:22:36
URL: http://gojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0