Segt.

En anledning till dendåliga uppdateringen är att blogg.se har varit så himla himla seg. Det tar år och dar innan man ens lyckats logga in och när man väl kommit in så tar det lång tid innan man ens kommer fram till inlägget och när man väl skrivit klart och vill uppdatera så har en timme passerat. Snacka om att sätta mitt tålamod på prov.

En annan sak som jag stör mig på är uppfinningen kaffebryggare. Den borde utrotas. Inte nog med att den tar plats, den det ser allt som ofta skabbig ut. Kaffe färgar snabbt kanna och kringutrustning brunt. Det innebär att jag alltid måste gnugga och gno en massa innan jag känner mig nöjd och det ser rent och fint ut.

Appropå renlighet. Jag hatar när det är oordning och ser alltmänt ostädat ut. Dessvärre är vårt hem allt som ofta smårörigt - jag hatar det! Men är för lat för att städa efter en tonåring och sambo. Sambo håller för det mesta ordning men en tonåring gör det inte. Jag tänker inte städa efter henne. Så är det. Det får va lite skit i hörnen ett tag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Malin vännen!

DU verkar inte alls trivas med hans dotter. Hoppas du inte är lika irriterad på henne framför honom även om man skall säga vad man tycker. Kan tära ganska hårt (?!)

Rota fram lite positiva sidor hos henns :-)

Hoppas du inte tar illa upp! Det är enbart för att det verkar mindre bra mellan er som ja säger de!



Kram kram!

2009-10-23 @ 20:25:16
URL: http://studentmamman.blogg.se/
Postat av: M.

Tack för kommentaren Jessica. Tar inte alls illa upp, för det det är absolut inte så illa som det kanske låter. Vi har många härliga stunder tillsammans också. Det ju alltid lite "speciellt" i "lära-känna-perioden" innan man kommer nära inpå varandra och oftast är det de tunga bitarna man kommer ihåg för det är dem man jobbar med konstant. Bra men kommentarer där man får tänka till lite. :)

2009-10-25 @ 16:47:08
URL: http://gojja.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så bra vännen :-)

Hoppas ni haft en trevlig helg! Kram kram

2009-10-25 @ 17:08:27
URL: http://studentmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0