Förkylning.

Förkylningen har erövrat mig. Vad annat hade jag kunnat vänta mig.
Här har det ekat tyst, jag har kämpat dessto hårdare. Första veckorna på jobbet har varit som en bergochdalbana. Tunga veckor. Nu börjar det dock lätta.

Helgen innehöll barn. Det var sambons barnhelg. Dessvärre tycker inte dessa barn om att åka bil. Vi vuxna var dock för rastlös för att sitta hemma och uggla så vi tog bilen till skärgården en timme i lördagskväll. Där var fint. Hönö, Öckerö och Hälsö. Norra skärgården. Där kan jag tänka mig att bo. Lite saltkråkankänsla. Det är en ö. Där skulle jag känna mig hemma!

Kommentarer
Postat av: Malin G

Tack för det fina vänskapssms jag fick. Right back at you!

Skoj att se lite aktivitet här i bloggen. :-)

Kan riktigt se dig bland kobbar och skär. Hoppas allt är bra med dig, här flyter det på. Barnen växer och frodas och snart får jag väl börja titta efter ett jobb :-(

Hoppas att förkylningen släpper snart.

Kram MG

2009-09-08 @ 11:46:04
Postat av: M.

Malin!!!! Så roligt att höra från dig. Ägnat dig många tankar. Hur är det med dig och hur mår kidsen och hur mår din syster? Frågorna är många! Hur går det med jobbsökandet? Hur länge till skall du vara hemma? Kramar i massor.

2009-09-08 @ 21:29:04
URL: http://gojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0